loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 163 1392/05/13 نظرات (0)

آیا انتظارات من بیهوده است؟

من باردار هستم ؛ به همین خاطر همسرم با من رابطه جنسی برقرار نمی کند. اما من از او انتظار دارم آیا انتظارات من بیهوده است؟

 

 

پاسخ مشاور:
حق کاملا با شماست. کاش زوج ها همیشه به یاد داشته باشند که تفاهم و توافق در مورد رابطه جنسی به همان میزان مهم است که تفاهم در زمینه های اخلاقی ! اما خب بهر حال ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم که پر است از موقعیت های پیچیده ، انسان ها مجبورند توقع خود را از دنیای اطراف شان کاهش دهند.


بیشتر مردان از برقراری رابطه جنسی در طول بارداری همسرشان می ترسند و نگران هستند که با این کار به همسر و جنین صدمه وارد شود. اما آنها باید بدانند که نگرانی وجود ندارد. شما باید با وی صحبت کنید و به او اطمینان بدهید که هیچ ترسی وجود ندارد اما اگر همسرتان با صحبت های شما قانع نشد ،نزد یک مشاور بروید یا به همراه هم نزد متخصص زنان خود بروید تا او همسرتان را مجاب کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 607
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 1,609
  • باردید دیروز : 423
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,407
  • بازدید ماه : 14,554
  • بازدید سال : 71,266
  • بازدید کلی : 2,964,441
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg