loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 4783 1394/01/01 نظرات (54)

 

با توجه به محبوبيت كدهاي بارشي و علاقه مندي  وبلاگ نويسان براي استفاده از كدهاي بارشي تصميم بر اين شد تا با كمترين هزينه كدهاي بارشي اختصاصي براي وبلاگ نويسان ايراني ساخته شود

 

هزينه ساخت كد هاي بارشي براي وبلاگ نويسان 3000 تومان ميباشيد و كدهاي بارشي شامل: كد حباب و قلب ، كد حباب و متن مورد نظر شما ،كد بارش متن مورد نظر شما در وبلاگ ، كد بارش شكل يا متن مورد نظر شما از موس ، كدهاي انفجاري با تصوير و يا متن مورد نظر شما

 

توجه:كدهاي  بارشي ساخته شده براي شما كاملا اختصاصي خواهد بود و به هيچ وجه براي استفاده كاربران در وبسايت قرار داده نخواهد شد

براي مشاهده ي نمونه كدهاي بارشي ساخته شده توسط ما اينجا كليك كنيد


ساير خدمات:

 

لوگوي وبلاگ اختصاصي   5000 تومان

صفحه ورودي اختصاصي   5000 تومان

بنرمتحرک تبلیغاتی (اندازه های متفاوت )   5000 تومان

هدر وبسایت یا وبلاگ   5000 تومان


توجه کنید: برای کاربران عضو جهت سفارش کد ها مبلغ 2000 ت کارت شارز ایرانسل گرفته میشود

کاربران قدیمی: میتوانند فقط یک کد به صورت رایگان سفارش و براشون طراحی کنیم


كد تغيير شكل موس  3000 تومان

كدهاي بارشي و انفجاري با تصوير و متن دلخواه   3000 تومان



براي سفارش كد بارشي و ساير خدمات موردنظر خود از نظرات همين مطلب اقدام كنيد




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajad در تاریخ 1394/06/12 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام کد بارشی با حباب دوستت دارم فاطمه رو میخواستم
طراحی که شد اعلام کنید تا شارژ رو بفرستم.ممنون
پاسخ : سلام ارسال شد
ممنون از شارز

این نظر توسط مرتضي در تاریخ 1394/04/14 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

راستي شارژشو اول ميدم يا اخر؟
پاسخ : اول شارز رو میدین بعد تحویل کار میدیم

این نظر توسط مرتضي در تاریخ 1394/04/14 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد
ي كد بارشي ميخاستم به متن نگار دوست دارم
فقط اين متن بباره تو حباب نباشه
پاسخ : سلام مبلغ سه هزار ت کارت شارز ایرانسل بدین کد بارشی خود را تحویل بگیرید

این نظر توسط عرفان قیروزی در تاریخ 1394/04/10 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

سلام من هدر قاب اخصتصاصی و بنر برای چت روم میخوام
پاسخ : سلام با ایمیل زیر مکاتبه نمایید
boo3e.ir@gmail.com

این نظر توسط lili در تاریخ 1394/04/06 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

چه گرون منظورتون از رایگان همین بود؟؟؟؟؟
متاسفمشکلکشکلک
پاسخ : سلام
کد اهنگ رایگانه
کد بارشی قیمتش همونه در سطح نت ما دیدیم تا 5 ت هم میسازن براتون
کد هایی که مثل کد اختصاصی هزینه خود طراح ما هیچ گونه برداشتی از مبلیغ شما نداریم
برای کاربران قدیمی هم فقط یک کد بارشی به صورت رایگان انجام میشه

موفق و موید باشید
پشتیبانی

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1394/03/21 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من برای وبلاگ نی نیم تو ی نی نی پیج کد بارشی با عکس خودش میخوام
میخواستم ببینم عکسارو باید کجا ارسال کنم؟
هزینش چقدره؟
و تا کی به ما تحویل داده میشه
در ضمن اگه امکاناتش فراهمه بعد از ساخت کد میخوام تو ی نظرات آخرین پست من بذاریدش...شکلک
پاسخ : سلام هزینه کد بارشی 3000 ت کارت شارز ایرانسل میباشد
عکساتونو همینجا برامون ارسال کنید با کارت شارز
حداکثر زمان طراحی 24 ساعت میباشد
لطفا ادرس وبلاگ خود را نیز ثبت کنید

این نظر توسط آتاب ستوده در تاریخ 1394/03/19 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام!
منم خیلی دوس دارم کدبارشی رو دریافت کنم!!!
باید چکار کنم؟
لطفا بیشتر توضیح بدید!!!
پاسخ : سلامدر همین پست کد بارشی که میخواین اونی که مد نظرتونه و همراه با کارت شارز 3000هزاری ایرانسل
کد بارشی شما ساخته میشه و براتون ایمیل یا داخل وبلاگتون به صورت خوصوصی ارسال میشه

این نظر توسط آتاب ستوده در تاریخ 1394/03/18 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

لطفا کد باشی«دوست دارم عشقم»رو به من بدید من هر کاری میکنم نمی تونم خودم فعال کنم!!!
پاسخ : سلام
مشکلی در کد بارشی نیست
شما برای دریافتش به ادرس زیر مراجعه نمایید
http://www.boo3e.ir/post/3287
کدی که داخل کادر هست رو کامل کپی کنید و در قالب خود ویرایش نمایید

این نظر توسط در تاریخ 1394/02/14 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

سلام.ببخشیدینی الان من کدبارشی میخام بایدچیکاکنم دقیقا؟بایدرمزکارت شارژ بدم بهتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چندتومنی؟بعداگه اهنگ بخام چی؟
پاسخ : سلام
شما برای سفارش کد بارشی یک کارت شارز دو هزاری و یک هزاری ارسال کنید با متن کد بارشی بعد از طراحی براتون به صورت خصوصی ارسال میشه
برای سفارش کد اهنگ
نام اهنگ و نام خواننده + لینک دانلود اهنگ به صورت رایگان انجام میشه

این نظر توسط negin در تاریخ 1394/02/10 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

خهلیییییییییییییییییی ممنونم شکلک
پاسخ : خواهش میکنیم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,442
  • بازدید ماه : 7,005
  • بازدید سال : 46,468
  • بازدید کلی : 2,939,643
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg