loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 152 1392/10/06 نظرات (1)

متن آهنگ چشمای من از مرتضی پاشایی

چشمای من
چشای من دنبالته
دلم هنوز توفکرته
میخوام بگم دوست دارم
هنوز صدامو یادته
میخوام بفهمی حالمو
خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی
سوال بی جوابمو
گفتی نمیدونی چطور
همیشه عاشق بمونی
بازم تلاشتو بکن
ایندفعه شاید بتونی
هوس نبوده بین ما
تهمت ناروا نزن
خودم بهت پس میدادم
دلی که میسپاری بمن
…………………….
چشای من دنبالته
دلم هنوز توفکرته
میخوام بگم دوست دارم
هنوز صدامو یادته
میخوام بفهمی حالمو
خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی
سوال بی جوابمو
…………………
گفتی نمیدونی چطور
همیشه عاشق بمونی
بازم تلاشتو بکن
ایندفعه شاید بتونی
هوس نبوده بین ما
تهمت ناروا نزن
خودم بهت پس میدادم
دلی که میسپاری بمن
………………….
چشای من دنبالته
دلم هنوز توفکرته
میخوام بگم دوست دارم
هنوز صدامو یادته
میخوام بفهمی حالمو
خودت بیای سراغمو
دلم میخواد بهم بگی
سوال بی جوابمو


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بلاگ دیزاین در تاریخ 1392/10/06 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

بلاگ دیزاین ، مرکز طراحی حرفه ای قالب اختصاصی وبلاگ های رزبلاگ

جهت سفارش طراحی ، مشاهده نمونه کارها ، تعرفه های طراحی ، پشتیبانی انلاین و اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.

ایمیل : info@blogdesign.ir
وب سایت : www.blogdesign.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 476
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 894
  • باردید دیروز : 423
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 13,839
  • بازدید سال : 70,551
  • بازدید کلی : 2,963,726
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg