loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 165 1392/04/22 نظرات (0)

در (وا) میشود در (بسته) میشود؛ در هم وابسته میشود!

*****

حجم خالی تو را حجم هیچکس پر نمیکند ، باز هم بگو دوستان به جای ما…

*****

ضرب المثل چینی: برنج سرد را می توان خورد، چای سرد را می توان نوشید، اما نگاه سرد
را نمی توان تحمل کرد

*****

به روی زندگی دو خط زرد می کشم
و چشم عاشق تو را که گریه کرد، می کشم
تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش
که من بدون چشم تو چقدر درد می کشم

*****

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند

*****

یک لحظه زندگی، تو از دست می رود
وقتی کسی که هستی تو است، می رود

شاید که اندکی بنشیند کنار تو
اما کسی که بار سفر بست، می رود

*****

انگار که زیر و رو شدم بعد از تو
در چاه خودم فرو شدم بعد از تو
از بس به دلم دروغ گفتم بانو
چوپان دروغ گو شدم بعد از تو
(جلیل صفربیگی)

*****

در کار خود، من و تو ز او بی وفاتریم
با من ز بی وفایی دنیا، سخن مگو

*****

اس ام اس غمگین

راستی خداحافظ تابستان! فقط یادت باشد روزهای گرمت به سردی گذشت…

*****

گلم خاری شد و با بادها رفت
اثر از ناله و فریادها رفت
خیال وصل می پختیم هیهات
چه آسان می توان از یادها رفت

*****

نمیدانم چرا وقتی دلم هوایت میکند
نفس کشیدن فراموشم میشود
انگار دلم تاب هوای دیگری را ندارد

*****

دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند؛ اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند

*****

بزرگترین آرشیو اس ام اس

میپرسم تو این تنهایی: خدایی بگو کجایی
میسوزم از این جدایی، خدایی چه بی وفایی

*****

اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی واسه خودت وقت میزاشتی تا الان آدم شده بودی

*****

ای آنکه زمانه می کند غمناکت
ناگه برود ز تن، روان پاکت

بر سبزه نشین و خوش بزی روزی چند
زان پیش که سبزه ای دمد از خاکت




منبع: ايروني ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 1,204
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,213
  • بازدید ماه : 16,360
  • بازدید سال : 73,072
  • بازدید کلی : 2,966,247
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg