loading...
كداهنگ براي وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 201 1392/04/22 نظرات (0)
کاش اونقدر معرفت داشتیم بعده یک مدت بعضی ها نمیشدیم
************************************
دل من تنها بود …
دل تو اما نه …
آفرین بر دل پر مشغله ات …
کز سر لطف با دلم بازی کرد …
************************************
می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی …
************************************
گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی فقط به خاطر خطای دیدم بود ؛ میدونی که من آستیگماتم …
************************************
هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !!!
************************************
پاک کن را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
************************************
منو تنها گذاشتی خیالی نیست الان زیباترن بنده ی خدا هستم
شاید خواست خدا بود
************************************
“تــــــــــــو”
غلط اضافیِ زندگیم بودی …
************************************
لاک غلط گیر خردیم تا تو که غلط زندگیم بودی رو پاک کنم
************************************
آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !
************************************
از همه جا بوی مهر میاد ، از تو هنوزم بوی بی مهری !
************************************
من خیلی “با احساسم”
ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه … !
************************************
هیسسسسسسسسسس …
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !!!
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !
************************************
عزیزم …
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات …
************************************
دل شما کاروانسرا نیست ، نگذارید دیگران وسط دل شما ، خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند …
************************************
خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری ، دنیا به آخر می رسد …
دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !
************************************
آدمها وقت از عشق دم زدن را یاد گرفتن
************************************
از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند !
این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند …
************************************
گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !
بعضیارو برای یک ساعت
و بعضیارو برای همیشه …
************************************
سراب هم که دیدی تظاهر کن که داری ازش آب میخوری و سیراب میشی !!!
نزار به دروغش افتخار کنه !!!
************************************
گفتم فراموشت میکنم !
گفت نمیتونی …
رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی ؟!؟!؟!
گفتم شمــــــا ؟
************************************
به بعضیا باید گفت یه برنامه بذار دیگه نبینمت . . .
************************************
تو که بازیگر خوبی هستی یه فیلم هم برا رفتنت بساز
************************************
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين سايت رو چگونه ارزيابي ميكنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5085
  • کل نظرات : 1404
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 791
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 1,018
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,018
  • بازدید ماه : 1,018
  • بازدید سال : 75,821
  • بازدید کلی : 2,968,996
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    http://fun.tiktak.info/wp-content/uploads/2015/01/ads-120%C3%97240-BALYAN-14.jpg